videoinlägg

Sitter och käkar piggelin och ligger i soffan och tetas med min kisse som ligger och sparkas i sömnen.

(haha älskar den första meningen, bra upplagd mening Ampie..)

Jag har verkligen inget liv just nu, sitter och kollar på youtube, olika tjejbloggerskor som videobloggar? HAHA sorgligt men sant... förlåt men hur beter sig vissa? Har dom inget förnuft överhuvudtaget? Jag hade skämts ihjäl, vad har de till försvar om sisådär 10 år om de fortfarande ligger ute och deras barn tittar? Lite smått underhållande iallafall, tänkte först köra en kissie och lägga ut dom som jag tyckte var mest pinsamma/roliga/ofattbara men så lågt ska jag inte sjunka :)

Hehe hoho ska kanske köra på lite videobloggar Majskie? / Hejdoo bloggen, XOXO I know you love me <3 / BarbieAmiiiii:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0