18 årsfest!



Vart ska jag börja?! Så sjukt lyckad kväll/natt!

Vid sextiden igår kom ett tiotal tjejer för att förfesta och grilla innan alla andra, efter någon timmes kaos med musik och grill så började vi iallafall förfesta och äta sen var de bara all in ;) Vi dansade natten lång och tiden gick alldeles för fort, när folk började gå sa ja att dom gick tidigt men de visade sig visst att klockan var halv 3 då.. jag hade kunnat hålla på till 6 om de var så, de var ju hur kul som helst! Vill tacka allt folk för en kanonfest och alla fina presenter, detta kommer jag leva länge på :D de vill jag lova!

Idag var de mindre bra när man vaknade, men de är sånt man får ta efter en sånhär kväll.. efter att ha åkt ut och städat i sisådär 2h så var de grymt gott med mat! Och nudå, nu ska jag bara ta de lugnt resten av dagen..kanske kommer upp bilder på vad jag fick igår :* får se hur länge jag orkar hålla ögonen öppna.. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0