18 maj

Och här hittade vi ett litet tillfälle för bloggen, trevligt.
Stockholmsresan var.. trots våra 12 timmar i bussen som bombaderades av fisar, vilket inte uppskattades från min sida, blev galen!!! förseningar hit och dit vilket reslutade till knappt någon egen tid, en alldeles för stor kyckling på tallriken, för lite sömn och vilsna bönder i storstaden så var det väldigt trevligt faktiskt! Skulle uppskattats med en dag extra för lite shopping och sådär men annars så :)

Hemma igårkväll, trött som bara den efter 2 timmars sömn, kastade jag mig i min underbara säng och sov till 10 idag, sen in till skolan. Nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, eftersom att jag kom hem runt halv 6. Imorgon är det praktik igen men min lilla tå tillåter inte det, och på fredag är det dags för farbror doktorn så att den blir bra någongång!


efter min förra "operation" hahaha låter så kul med operation, alla tycker så synd om mig då..

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0