HM beställning

Idag var jag en jobbig dotter som tjatade till mig en Hm-beställning, SNÄLLASNÄLLASNÄLLASNÄLLA X 100 typ, så tillslut gav hon med sig. Hehe. Blev en hel del nytt till sommaren, härliga sommarklänningar, en jumpsuit, somriga linnen och ett par snygga skor! Tyvärr kom de under olika tillfällen, så de skulle droppa in lite under hela junimånad och tyvärr skulle den sista leveransen vara i början av Juli, men den som väntar på något gott..

Föressten, jag var ju hos doktorn tidigare idag, och jag slipper en operation denna gången! Skönt det :) Och ingen penicillin heller att tänka på så får hoppas att det blir bra till sommaren iallafall! Nu ska jag städa rummet lite, och sen gå ut och njuta av solen! =)


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0