I'm back!

Nu kanske de finns lite mer tid för detta, balen är över och helgen likaså. I söndags var de fullrulle heeela dagen, höll igång med hår från 10-4, men sååå kul att se resultatet på de två jag gjorde! Fina tjejer :* Efter att ha donat hela dagen åkte även jag in till kalmar för att kolla på alla fina människor som skulle gå på balen, nu bli jag själv lite sugen.. ett år kvar. Snartså! Nu är en ny vecka igång och jag vill bara att veckorna ska rulla på och sommarlovet ska vara här, jag är sååå skoltrött just nu så hoppas verkligen de går snabbt..

Idag var jag och tjejerna en runda på stan iallafall, hittade lite inne på Make up store. Ett hallonrött/aprikost läppstift "oh lala" samt en ögonskugga "cookie". Ja, ni ser under.. tyvärr ger de ingen riktigt rättvisa.  / M




Kommentarer
Postat av: Anonym

du måste lägga in bilder så vi får se hur håret blev på tjejerna :)

2011-05-25 @ 13:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0