Ingen john blund här inte

Borde ha ha fullt upp att vara inne i värsta drömmen nu, men nae. Har legat och vridit och vänt på mig ett jäkla tag så tillslut tappade jag tålamodet av att försöka sova och tände lampan istället, och datanörd som man är tar man upp laptopen i brist på annat. Fyfan vad jag kommer ångra det imorgon (om några timmar) när klockan ringer på 6. Vill nästan bara spola fram tiden nu så att det blir morgon. Inte för att skolan lockar så värst efter lovet men då måste man iallafall upp hur eller hur. Trött eller pigg, kliva upp ska jag banne mig göra ;)

Så vem vet, det kanske finns nattugglor där ute också som läser detta intressanta inlägg nu, nae förmodligen inte. Så jag får väl sluta babbla, sätta på sovlåtar och envist försöka hålla ögonen stängda så jag blir trött nångång. Att vakna vid halv 3 idag sätter sina spår.

Bjussar på några gamla bilder från härliga 6:an, 7:an o 8:an!





















/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0