Konstig dag..

Blev en konstigt slut på denna dagen..

Mamma hämtade mig runt 4 för att åka ner till stan, nämligen till banken. Fixa ett och annat som måste fixas när man fyllt 18, väl där inne var allt bra men när vi kommit fram till kassan börjar jag få "svimkänslan", ni som brukar svimma vet nog exakt vad jag menar. Innan jag vet ordet av har jag svimmat och vaknar av att de fullt med folk runt mig som säger " maja?! MAJA?!" och tillslut hade dom fått liv i mig.. hade tydligen skakat tänder också, otäckt dedär när man bara försvinner. Tycker synd om alla som fick se de, måste sett otäckt ut :)  Nu är de inte på topp, jag är seg och en konstig känsla i hela kroppen. Nu har jag iallafall fått i mig lite mat och ska snart sova, jag hoppas jag är fight for fight inför imorgon! Så vi hörs förmodligen då.. / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0