Långklänning

Bloggen ropade efter mig nu kände jag. Veckorna går faktiskt riktigt fort nu och jag klagar ju aboslut inte, inte många veckor kvar nu innan det är dags för mitt sista sommarlov! Helt ofattbart, man börjar bli gammal nu. Haha eller kanske det riktiga livet börjar?

Gjorde lite ändringar idag i min HM-beställning, såg att min långklänning inte var så pass lång som jag ville ha den, så bytte ut den mot en annan modell istället och denna skulle komma i början av juni vilket är kanonis. Hoppas att jag får alltid snart och att allt sitter som de ska! Är mest orolig över skorna, är inte något fan av att beställa hem skor då man inte kan prova dom innan men körde på ett undantag nu så please GOD, PLEASE!

Har segat och powernapat lite hela eftermiddagen. Letat ihjäl mig efter min engelskabok som varken är här hemma eller i skolan. Börjar få lite panik då vi har prov på onsdag. Amys vanliga planering som visar sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0