Shopping

Idag blev det en shoppingrunda på staden med mamsen, hittade dock inte skorna. Eller de fanns inte i min storlek rättare sagt, men en klänning till lördag inhandlades och även en ny bikini för i år och en väska då min andra har levt klart sitt liv nu typ. Lite annat hängde med hem också. Så imorgon ska jag försöka hitta ett färgsprakande halsband till klänningen sen är jag fit for fight tills lördag, PEPP!



Väska - Wedins, Accent, haha kommer inte ens ihåg namnet på butiken.
Bandeau bh:ar, svart&vit - Bikbok
Bikini - H&M
Linne - Bikbok
Skrubbhandskar - Åhléns
BUS - Åhléns

Tänkte köra på en extra livlina till helgen då jag kör på barbent och om jag inte får någon mer sol i veckan får jag ta hjälp av detdär. Hehe Klänningen får ni vänta med men den kommer från MQ!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0