Spontan utgång

Praktik igår, hem med världens huvudvärk kryper jag ner i sängen efter att ha tvättat bort sminket. Sedan hör en peppande Olivia av sig och får mig och Rebecca att dra till Kalmar runt 11-tiden, Jahapp det var bara att slänga ner lite kläder och bege sig till Olivia. Vi tog oss båda en snabbdusch och sen var vi lagom taggade!

Smink, fix och förfest på 2 pers sedan kom den tredje. Och inte nog med det, vi fick med oss en Emelie också! Det vart en riktigt trevlig kväll i Kalmar, mycket dans i våra kära converse, trasiga strumpbyxor, lite mycket vin och härliga vänner! Hemma runt kvart över 2 och vid halv 3 låg jag död i min säng.

Jag har tvingat Johan att köpa en fet godispåse till mig som jag sedan ska avnjuta, kvällen slutar i Långasjö för lite kalas! /A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0