Stockholm

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon! Efter lite ja chillfestande hos Julias syster igår med trevliga människor sa jag hejdå till Julia som åker tillbaka idag, Men jag ska minsann till storstaden imorgonbitti med klassen och ligger över en natt så om tiden räcker till så kanske man hinner träffa bullisen en stund på stan.

Ska försöka leta igenom alla våra garderober för en bra väska att packa i, vi i denna familjen har antingen för små eller för stora och mina fotbollsväskor är puts väck? Och sen ska jag ner till coop för att inhandla något till bussresan imorgon, måste ju ha lite under mina 6 timmar.. Hehe! Vi kommer hem sent på tisdagkväll så ta hand om er tills dess!

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0