torselitorsdag

Funkar bra med alla "dålig uppdatering-ursäkter" men ah tänker inte ger er någon idag.

Eng-nationella idag, alltså hör-förståelsen var ju ett skämt. Var helt lost!! Så när rösten ropade upp "now look at your questions 5-10" eller vad han nu sa kollade jag upp på alla som ett stort frågetecken. Ah inget G där inte kan jag ju garantera. Får hoppas att läs gick lite mer hyffsat.

Har idag hängt med Majsan och majsan har hängt med mig, inte dåligt sällskap där inte! kört lite som två nolifers. Har stulit lite i hennes garderob. Vi har käkat mars-glass, sovit i min säng. Hon har dreglat ner min säng och vi har även tittat på fula youtube-klipp. Ja visst har ni velat va med idag? Imorgon är det fredag, sen helg och mån-tis är det sthlm med klassen som gäller, pretty awesome!

Här har ni oss, hela och halvan.


hela och halvan redan då för sisådär 3-4 år sen maybe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0