Utgång!



Veronica Maggio hörs ur högtalarna och jag går runt här i rummet och plockar iordning sen gårdagens fix/förfest med agnes och amy! Tre tjejer som ska fixa sig och förfesta, betyder ju bara att ett rum kan se ut som kaos dagen efter. Vi hade iallafall riktigt roligt! Väl inne på bistro så var de såklart fotboll men när slutsignalen gick så började kvällen, eric amarillo var en feeeeet besvikelse.. annars var kvällen rolig, trots huvudvärken :) Väl hemma med viktor vid halv 4 lockade sängen laaagom mycket, aldrig varit så skönt att sova vill jag lova.

Idag är de ju morsdag, innebar att jag inte fick sova så länge jag ville.. iväg till momo&mofa för lite lunch, och får ju säga grattis till världens finaste mamma på morsdag. Viktor och jag har lovat att laga 3rätters till henne en helg, och de verkade uppskattas :* Hoppas ni har haft en lika fin helg som jag! Snart kommer T, vi lär ju slockna på 3 röda.. jag är helt död, så sängen kommer nog vara lika uppskattad inatt. Pussss på er! / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0