Wiho

Vilket väder det har varit idag! Och jag mitt smartass klär mig i ett par höga svarta jeans, Om jag svettades, det bara brände på låren idag så jag var tvungen att ställa mig i skuggan en stund och svalna till.

Idag har jag och Olivia iallafall fått vårt muntliga i Eng gjort, riktigt skönt och det kändes bra! (y) Även gjort en samhälls-diskussion, dock ser morgondagen lite mörkare ut. Prov i inköp och varuhantering - butiksmatte! Bara till o välkomna omprov därja. Hämtade även ut min HM-beställning idag, där i låg en långklänning och två färgglada linnen, ett gult och ett knallrosa. Så nu återstår bara 3 leveranser, får hoppas att allting passar, är mest rädd att  skorna inte sitter som dom ska!

NU: Kalas!

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0